Restore Add Activity Buttons
Aktivite butonları CRM 2013 ten itibaren default olarak ribbon bar da görünmez. Bu işlemleri aşağıdaki ekran görüntüsünde görüldüğü gibi form üzerindeki Activities tabı altından yapabiliriz.
Not : Ribbon WorkBench solutionını buradan indirip crm e import etmeniz gerekecektir.
-- İlk olarak hangi entity formu üzerinde işlem yapacaksak o entitiye air bir solution oluşturalım . Ben account formu için çalışma yapacağım.
Solutionımızın bilgilerini girelim.Save butonuna basalım.
Gelen ekrandan Add Existing butonuna basalım ve sonrasında Entity i seçelim.
Gelen pencereden Accountu seçelim ve OK butonuna basalım.
Gelen ekranda Forms tabı altından Main formumuzu seçelim . Burada sadece Main formunu almak yeterli olacaktır. Finish butonuna basalım.
Missing Required Components penceresinde No , do not include required components i seçelim ve OK butonuna basalım.
Artık solutionımızı oluştıurmuş olduk .
Sıra geldi Ribbon WorkBench ile solutionımızı düzenlemeye;
Daha önce sistemimize yüklediğimiz RibbonWorkBench2013 managed solutionımızı acalım.
İlk olarak Task butonunu seçelim ve fare ile sağ tık yaptıktan sonra Customize Command ı seçelim.
Orta bölümde bulunan Solution Elements altında Commands bölümünü genişletelim ve Task için geçerli olan Mscrm.AddTaskToPrimaryRecord u seçip , görünümünü düzenlemek için Edit Display Rules seçeneğini seçelim.
Display Rules penceresinden sağ panelden Mscrm.HideOnCommandBar ı seçelim ve Remove butonuna basalım.
Yapılan işlemleri tamamlamak için OK butonuna basalım.
Daha sonra bu yaptığımız işlemleri diğer aktivite butonları içinde yapalım . (Fax , Phone Call , Email , Letter , Service Activity , Appointment , Recurring Appointment )
İşlemlerimizi tamamladıktan sonra crme yansıması için Publish butonuna basalım.
Daha sonra işlemlerimizi test etmek için bir account kaydı açalım ve ribbonumuzu kontrol edelim.
Yukarıdaki ekran görüntüsünde görüldüğü gibi aktivite butonlarımız ribbonda görünür duruma gelmiştir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder