CRM 2016 - Aktivite Filtreleme (Filter for Activities in Dynamics CRM Social Pane Works)



Filtreleme özelliği ile  aktivitelerimizi gördüğümüz ekranda belli aktivite tiplerini göre filtreleme yapabiliyoruz . 
Bu özellik Social Pane Aktivite alanında bir buton sayesinde kullanılır.
Kullanıcılar bu butona basarak seçtiği seçime göre aktivitelerini filtrelerler . Bu seçenekler Tüm Varlıklar , Görev , Randevu , Telefon Görüşmesi ve E postalar dır.

Aşağıdaki ekran görüntüsünde Aktiviteler tabı altında tüm aktiviteleri görebiliyoruz.



Bir sonraki adımda tab üzerindeki filtreleme butonuna basalım ve açılan pencereden filtreleyebileceğimiz aktivite tiplerini görelim.

Ben bu adımda Görev leri seçip  , tab altında sadece Görev varlıklarınının gelmesini sağladım. Sizlr diğer seçeneklere göre  filtreleme yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder