CRM 2011 - Timeout Hatası (Unhandled Exception: System.TimeoutException)


Hata

System.TimeoutException: İstek kanalı, yanıt beklerken 00:02:00 sonra zaman aşımına uğradı. Request çağrısına geçirilen zaman aşımı değerini artırın ya da Binding üstündeki SendTimeout değerini artırın. Bu işlem için ayrılan süre daha uzun bir zaman aşımı değerinin bir bölümü olabilir. ---> System.TimeoutException: 'http://xxxx/xxCRM/xrmservices/2011/Organization.svc' öğesine HTTP tarafından yapılan istek, ayrılan zaman aşımı süresini (00:02:00) aştı. Bu işlem için ayrılan süre daha uzun bir zaman aşımı değerinin bir bölümü olabilir. ---> System.Net.WebException: İşlem zaman aşımına uğradı
-


Serviceproxy nin defaulttakı timeout değeri 2 dakikadır. Bu zamandan sonraki sürelerde timeout hatası verilecektir. Bunu crm le connection kurduğumuz yerde serviceproxy değeri üzerinde değiştirebiliriz.

  ClientCredentials credentials = new ClientCredentials();
                credentials.Windows.ClientCredential = new System.Net.NetworkCredential(_settingFactory.GetUserName, _settingFactory.GetPassword, _settingFactory.GetDomainName);
                //credentials.Windows.ClientCredential = CredentialCache.DefaultNetworkCredentials;
                Uri organizationUri = new Uri(_settingFactory.GetOrganizationSvc);
                OrganizationServiceProxy orgService11 = new OrganizationServiceProxy(organizationUri, null, credentials, null);
                orgService11.ServiceConfiguration.CurrentServiceEndpoint.Behaviors.Add(new ProxyTypesBehavior());

                //This line is required to enable Early Bound Types
                orgService11.EnableProxyTypes();
                orgService11.Authenticate();
                orgService11.Timeout = new TimeSpan(0, 15, 0); // extends timeout to 15 minutes
                return (IOrganizationService)orgService11;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder