CRM 2011 - Auditing

Enabling Auditing


CRM 2011 de Autiding kullanılmaya başlamadan önce system ayarlarından Auditing enable edilmelidir.



Daha sonra hangi entiti için Autiding kullanılacaksa o entitinin ayarlarından Autiding aktif hale getirilmelidir.






Audit Security



  • View Audit History –  allows Audit History to be viewed within the context of a record
  • View Audit Summary – allows the Audit Summary View of all audit records to be viewed from Settings -> Auditing
  • View Audit Partitions – allows the Audit Log Management area to be viewed from Settings -> Auditing
  • Delete Audit Partitions – allows audit log partitions to be deleted from the Audit Log Management area

Non-Audited Information


  • Excel dışarı alımlarda
  • Kayıt görüntülemede
  • Kullanıcıarın log-off olduğu durumlarda
  • Rapor üretildiğinde
  • Workflow çalıştığında
  • Workflow ve Dialog  adımlarındaki değişikliklerde

Auditing Best Practices


Data import boyunca auditing disable olur.
Sadece önemli olan bilgileri auditleyin.
Eski denetim logları periyodik olarak silinir.


Daha fazla bilgi için tıklayınız.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder